Khamis, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Korban

askum
selamat hari raya korban
buat semua muslimin dan muslimat
bagi sesiapa yang family menunaikan ibadah haji tahun nie
sama-sama la kita berdoa semoga mereka selamat beribadah dan selamat pulang ketanahair kelak
esok nak solat raya haji (5 tahun da miss nie)..adehhhhhhh
pagi tadi sebelum g kerja
ada ada member sampaikan pesan suruh turun kg...
ada 2 ekor kerbau nak di selesaikan esok..
semangat nie...
balik tengahari nie nak p gosok-gosok parang kat rumah plak..

sepanjang tahun nie
terfikir jap
apa la pengorbanan yang aku da buat
tuk diri aku
tuk family aku
tuk kawan + rakan + sahabat aku
tuk mereka2x yang ada kaitan dengan aku
berbaloi ka tau berbaloi-baloi?????
ke sia-sia saja itu semua????
muhasabah diri jap...
heheheheeee

apa-apa pun
gembira wei dapat cuti..
kan best kalo hari-hari hari raya...


1 ulasan: